Togo en Togo en Togo - Reisverslagen van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu Togo en Togo en Togo - Reisverslagen van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu

Togo en Togo en Togo

het duurt nog bijna 3 maanden en dan ga ik daar werken. En ik heb er onzettend zin in...

Recente Reisverslagen:

05 December 2012

laatste lootjes

13 November 2012

zwaar Kut

10 Oktober 2012

Lomé

10 Oktober 2012

afscheidsfeestje bij de wezen

01 Oktober 2012

het eerste paketje
Nadine

Hey, hoi, Ik kan het niet laten om alvast iets te schrijven....Het duurt nog bijna 3 maanden en dan vertrek ik naar Togo. En wat ik daar ga doen? Vrijwilligerswerk. Eerst en alg. Intern. project, dan met de allerarmsten van het land wat doen en op het einde ga ik met gehandicapten werken. Lekker vaag allemaal, zal je denken. Ja en nee. Ik laat het op me afkomen en nee, voor degenen die me nog niet gewaarschuwd hebben voor mijn teleurstelling... Ik ben niet van plan om de wereld te redden en ik verheug me om van alles te zien en mee te maken..

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26908

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Ik ga weer terug

20 Juli 2012 - 19 December 2012

Togo en Togo en Togo

Landen bezocht: