afscheidsfeestje bij de wezen - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu afscheidsfeestje bij de wezen - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu

afscheidsfeestje bij de wezen

Blijf op de hoogte en volg Nadine

10 Oktober 2012 | Togo, Kpalimé

Heb al weer een beetje afscheid genomen van mijn weesjes. Natuurlijk niet helemaal. Maar officiël ben ik nu bij de gehandicapten kinderen op school.
Daar ben ik sinds maandag aan het werk maar daar vertel ik een andere keer over. Ga nog wel vaak naar de wezen maar overdag zijn ze nu allemaal op school dus kan ik niet veel voor ze betekenen.
Heb dus afscheid genomen en een feestje gegeven. Spelletjes gedaan, cadeautjes gegeven eten ingekocht( ze wilden Spaghetti eten).
Was superleuk, veel gelachen en genoten van de blije gezichten.
Het afscheid nemen deed niet zo zeer omdat ik ze gewoon blijf zien. Ze wonen maar een kwartier bij mij vandaan. Dus.
Laat jullie paar foto's zien...
Was echt een geslaagde dag.

  • 03 November 2012 - 19:44

    Eveline:

    Ziet er leuk uit Nadine!!!
    We hebben al een tijd geen skype contact gehad......misschien dat het deze week lukt, i hope so. Alles goed? Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Togo, Kpalimé

Nadine

Hey, hoi, Ik kan het niet laten om alvast iets te schrijven....Het duurt nog bijna 3 maanden en dan vertrek ik naar Togo. En wat ik daar ga doen? Vrijwilligerswerk. Eerst en alg. Intern. project, dan met de allerarmsten van het land wat doen en op het einde ga ik met gehandicapten werken. Lekker vaag allemaal, zal je denken. Ja en nee. Ik laat het op me afkomen en nee, voor degenen die me nog niet gewaarschuwd hebben voor mijn teleurstelling... Ik ben niet van plan om de wereld te redden en ik verheug me om van alles te zien en mee te maken..

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 618
Totaal aantal bezoekers 26907

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Ik ga weer terug

20 Juli 2012 - 19 December 2012

Togo en Togo en Togo

Landen bezocht: