weer weeshuis - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu weer weeshuis - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu

weer weeshuis

Blijf op de hoogte en volg Nadine

03 September 2012 | Togo, Kpalimé

Ik ben er dus vandaag voor het eerst gaan werken.
Wist nog niet zo goed wat de bedoeling was. Niemand was er behalve het keuken personeel.
Kreeg het gevoel dat er wel erug op mij gerekend werd. Afijn had een foambal mee en ging allemaal spelletjes doen om hun namen snel te leren. Ben daar namelijk erg slecht in.
Later kwam een jonge vrouw met ons meespelen en gingen we buiten op het erf van alles verzinnen. Zing- dans en wedstrijdspelletjes. Had graag
even wat geknutselt of ze rustig laten spelen maar er is geen knutsel en geen speelgoed. Dat is trouwens niet waar, ik vond op de t.v. Drie dingen.
Een vriendin vroeg zich af hoe lang het er over deed? Geen idee. Maar ik blijf nog drie 1/2 maanden.
Dus, voel je geroepen dn stuur wat op.
Als je geld wil opsturen, stuur je het naar
Mijn naam en dan 43 15 55 389
vergeet niet te schrijven voor het weeshuis. Dan koop ik hier de spullen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Togo, Kpalimé

Nadine

Hey, hoi, Ik kan het niet laten om alvast iets te schrijven....Het duurt nog bijna 3 maanden en dan vertrek ik naar Togo. En wat ik daar ga doen? Vrijwilligerswerk. Eerst en alg. Intern. project, dan met de allerarmsten van het land wat doen en op het einde ga ik met gehandicapten werken. Lekker vaag allemaal, zal je denken. Ja en nee. Ik laat het op me afkomen en nee, voor degenen die me nog niet gewaarschuwd hebben voor mijn teleurstelling... Ik ben niet van plan om de wereld te redden en ik verheug me om van alles te zien en mee te maken..

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 26913

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Ik ga weer terug

20 Juli 2012 - 19 December 2012

Togo en Togo en Togo

Landen bezocht: