zwaar Kut - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu zwaar Kut - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu

zwaar Kut

Door: nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

13 November 2012 | Togo, Kpalimé

Voor degene, die het nog niet weten: mijn i-phone doet het niet meer.......
Was weer in Lomé om met de kinderen van mijn gastgezin naar het strand te gaan. Die zijn er nog nooit gaan zwemmen. Ze hebben ook geen geld om het vervoer te betalen dus voor mij een mooie gelegenheid om dat te combineren.
Toen Catherine een foto van mij in de golven wilde nemen is zij met een golf onderuitgegaan.
Iedereen geschrokken maar ik was uiteindelijk wel helemaal depri toen ik merkte dat het toestel het na een tijdje nog steeds niet meer deed.
Echt kut.
Geen foto's meer!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen WhatsApp meer!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen muziek meer als ik s' ochtends zit te gymmen of als ze weer eens keihard hun gebeden uitschreeuwen, ' sochtends om vier uur!!!!
Geen blog met foto's maken.....
Geen mailtjes in alle rust thuis schrijven.Dus.Echt niet blij. Ben nog overal heengeweest om het te laten maken maar is niet gelukt.
Heb nog een klein hoopje, dat er in nl iemand mijn foto's terug kan vinden. Heb bijna vier maanden erop en bijna niets met het fofotoestel genomen. Heb echt natte ogen gehad.
Afijn. Dat was dat.
In de tussentijd zijn Lena en ik(de duitse vrijwilligster, die ook envol bij de geh. werkt)al een goed team. Wij doen al de hele week de klas alleen en de kinderen lijken steeds beter op ons te reageren. We hebben goede ideeen die het niet altijd goed doen bij de kinderen, maar soms gaan ze echt vooruit. Super.
Moet stoppen, de cyber gaat dicht.Zal een tijdje duren, ga zaterdag voor een week op vakantie naar het noorden.
Heb er zin in!!!Groetjes, Nadine

  • 13 November 2012 - 22:38

    Eef:

    Ja je had het al verteld. Het is echt balen omdat het zo handig was. Is je simkaart ook naar de haaien? Anders kan je die in een andere tel. stoppen.

    Ga je op vakantie? Je hebt toch al een hele lange vakantie? Hihi
    Veel plezier!
    Xxeef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Togo, Kpalimé

Nadine

Hey, hoi, Ik kan het niet laten om alvast iets te schrijven....Het duurt nog bijna 3 maanden en dan vertrek ik naar Togo. En wat ik daar ga doen? Vrijwilligerswerk. Eerst en alg. Intern. project, dan met de allerarmsten van het land wat doen en op het einde ga ik met gehandicapten werken. Lekker vaag allemaal, zal je denken. Ja en nee. Ik laat het op me afkomen en nee, voor degenen die me nog niet gewaarschuwd hebben voor mijn teleurstelling... Ik ben niet van plan om de wereld te redden en ik verheug me om van alles te zien en mee te maken..

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 840
Totaal aantal bezoekers 26911

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Ik ga weer terug

20 Juli 2012 - 19 December 2012

Togo en Togo en Togo

Landen bezocht: