verjaardag - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Nadine Ruggle - WaarBenJij.nu

verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Nadine

30 November -0001 | Togo, Kpalimé

Nou, ben geen held... Maar dat wisten jullie al. Afijn, heb al drie verschillende berichte geschreven en fotos geplaatst, maar heb ik blijkbaar niet opgeslagen.
Dus vandaag frisse moed en als ik geluk heb gaat het wel.
Een week geleden heb ik mijn verjaardag gevierd en omdat zowat niemand een oven heeft gingen "mijn moeder" en ik ergens bij ern vrouw de bestelling doen. Ze lieten fotos zien en ik ging kiezen. Ze zagen er geweldig uit, geweldige kleuren en toeters en bellen. Heel eerlijk gezegd was ik huiverig voor de smaak. Maar het was wél lekker, heel compact, zoet en geeeeen idee wat erin zat. s'Avonds had ik een paar mensen uitgenodigd.
Wat ook nog superleuk was hoe we de drank zijn gaan halen. Patience, een van mijn dochters, ging met mij de stad in en terug met een taxi-moto. Ieder een krat voorop. Dat is toch hier het meest gebruikte vervoermiddel. Ze vervoeren daar van alles mee. En hard dat ze gaan... en de wegen zijn ronduit een uitdaging met alle kuilen. Blijkbaar gebeuren ook best veel ongelukken.
Afijn als het lukt stuur ik zo ook de foto van mijn taart en van het feestje.
Tot de volgende keer.

  • 04 Augustus 2012 - 22:18

    Ilse:

    Pas je we n beetje op daar? ;)
    Fijn dat je je verjaardag daar leuk & smakelijk hebt kunnen vieren!

  • 14 Augustus 2012 - 19:12

    Willemijn:

    Ha lieve Nadine,
    super gefeliciteerd met je ..... verjaardag. volgens mij nog steeds omgekeerd jong. ( 52=25?)
    Heb al je verslagen gelezen, je krijgt het maar druk met zo'n groot gezin. Heerlijk dat je alles zo even achter je kunt laten. wat ik me afvraag is:kunnen anderen mijn antwoord aanjou ook lezen? of kan ik je vrijelijk van alles opsturen zodat je van al mijn wel en wee op de hoogte bent ( meer wel dan wee hoor!!). Of moet je dat dan naar mijn persoonlijke e-mail doen? afijn ik merk het wel. wil natuurlijk veel meer weten, komt in een volgende mail.
    Veel XXX, enjoy en cheers,
    Willemijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Togo, Kpalimé

Nadine

Hey, hoi, Ik kan het niet laten om alvast iets te schrijven....Het duurt nog bijna 3 maanden en dan vertrek ik naar Togo. En wat ik daar ga doen? Vrijwilligerswerk. Eerst en alg. Intern. project, dan met de allerarmsten van het land wat doen en op het einde ga ik met gehandicapten werken. Lekker vaag allemaal, zal je denken. Ja en nee. Ik laat het op me afkomen en nee, voor degenen die me nog niet gewaarschuwd hebben voor mijn teleurstelling... Ik ben niet van plan om de wereld te redden en ik verheug me om van alles te zien en mee te maken..

Actief sinds 30 April 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 26960

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Ik ga weer terug

20 Juli 2012 - 19 December 2012

Togo en Togo en Togo

Landen bezocht: